luni, 24 decembrie 2012

Promisiuni

Parcă nu a trecut, ci s-a topit anul. S-a topit ca omătul, jeluind convingător când temperaturile devin pozitive.
S-a topit, a însemnat în arhivele vieţii fiecăruia plusuri şi minusuri, aşteptări împlinite şi neîmplinite, a adus cu el mai multă înţelepciune sau isterie, după caz. 
Atmosfera e de sărbătoare, pentru că "dă rău" să nu declari asta. E de sărbătoare, cu brazi, cu globuri, cu beteală, cu prăjituri. OK. Exteriorul arată bine. Cum o fi ceea ce nu vedem decât noi? Mulţumitor? Satisfăcător? Ce notă am pune în catalog Crăciunului de acum? Am fost mai generoşi? Mai buni? Mai pozitivi? Mai darnici? 
Una din cele mai straşnice dovezi de dărnicie o întâlnim pe raftul de mai jos. Reclama aceea veche care spunea "dacă vrei poţi" pare să fi devenit realitate. 
La mai mare! 
Crăciun fericit, dragilor! Să vă fie sufletul împodobit cu stelele bucuriei, ale generozităţii, ale frumuseţii interioare, ale liniştii şi dragostei celor apropiaţi! 


Şi-acum, copilul din mine resimte acut dorinţa de a crede în Moş Crăciun, la fel ca Ioana Sandu... Vreau să cred că măcar uneori oamenii pot fi frumoşi, şi că Moş Crăciun are abilitatea de a transforma răul în bine, măcar pentru o noapte.


10 comentarii:

  1. Cantecul asta ma face sa plang, zau. E prea ... adevarat. Din pacate, se pare ca Dumnezeu i-a uitat de mult pe copiii care viseaza o papusa ... si n-o primesc, pe cei saraci si pe cei singuri. Si, cu toate astea, as vrea sa cred in Mos Craciun, desi e din ce in ce mai greu sa fii Mos Craciun.
    Sa ai un Craciun frumos ca tine, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E teribil de amar cantecul, m-am infiorat cand l-am auzit prima data. Si acum ma misca foarte tare.
      Craciun frumos iti doresc si tie, scumpa Tina!

      Ștergere
  2. Foarte emoționant cântecul, foarte frumos ai scris (ca de fiecare dată)!!! Crăciun fericit alături de toți cei dragi ție și să fii fericită și împlinită!!! La Mulți Ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc din suflet pentru tot!
    Craciun fericit, Cosmin! Sa fii fericit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cam tarzie ora la care imi fac aparitia, dar nu puteam sa trec fara sa las cateva cuvinte. Sper ca aceste zile sa fi fost frumoase si neafectate de toata nebunia ipocrita a celor multi.
    Cantecul e... trist, din pacate. Fotografia insa m-a scos din ale mele. E faina si spune multe.
    La multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Toata sanatatea din lume si multe multe impliniri Claudia!
    Cum a fost de Craciun, te-ai imbatat? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa fii sanatos si fericit, Adi!
      Nu m-am imbatat. Nici macar cu apa rece! Am sarbatorit cuminte de tot. :) Tu?

      Ștergere
  6. Multumesc pentru vizita, draga mea. Zilele au fost mai degraba linistite, ceea ce nu e un minus. Le prefer asa decat, exact cum spui, poluate de ipocrizii si de moduri specifice de a aniversa o nastere, in definitiv.
    Da, stiu ca postarea a fost un amestec de umor si de amaraciune. Nu-i putin lucru ca Blend-a-Med sa ne scape de matreata. :)) Pe Ioana Sandu am descoperit-o intamplator, si, desi atat de trista, am stiut ca unii se regasesc in muzica ei.
    Inca o data, multumiri pentru gandul bun si urari, Dara.
    Sa fii fericita! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere