duminică, 8 ianuarie 2012

Call me

Din categoria lucruri care mă enervează: 
- operatorii de telefonie mobilă cu promoţii scandalos de generoase. 2800, 3000 de minute în reţea, tot atâtea SMS-uri, plus nişte minute în alte reţele.
Mi se par oferte menite să scoată din buzunarul utilizatorului de cartela prepay măcar 5 euro lunar, poate 7, dacă omul vrea şi internet pe mobil, să afle despre Herodot şi păpădie în timp ce se speteşte muncind.
Până aici toate bune. Populaţia are nevoie de minute, primeşte minute.
Dar... ce ne facem, domnule, cu cei bătuţi în cap, ca mine, care se uită la ofertele cu 400 de minute ca la ursul polar, întrebându-se când naiba ar avea timp să vorbească atât? 
Am înţeles. Se încurajează comunicarea. Se facilitează comunicarea. Minunat. Excelent. Dar, când comunicatorul mă sună şi îmi înşiră aceeaşi poveste care durează de ani, neschimbată, preţ de două ore, fără să dea semne că ar obosi, înnebunesc, frate. Ştiu povestea, ştiu drama, ştiu, ştiu, ştiu. 
Întrebarea e: de ce trebuie să îmi găsesc o scuză ca să întrerup logoreea? Şi cât mai durează, frate, promoţiile astea??
Sau, ţintit, cum fac distincţia între persoanele care sună fiindcă au motive şi cele care sună fiindcă au minute?? 

2 comentarii:

  1. o sa treca si nebunia asta cu ofertele cu tone de minute gratuite si o sa ajungem ca 5 euro sa nu ne ajunga pentru urgentele dintr-o saptamana.
    pai stii cum e cu cei care au tone de minute...n-ai ce face, dar ai minute ... gasesti pe careva sa te asculte. de regula aia care au motive sunt scurti si la obiect :)
    :)) te uiti ca la ursul polar?? azi ma distrez copios! multumesc.
    Multumesc si pentru Blondie una din trupele si melodiile mele favorite.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    Daca va continua campania, mi-ar placea sa se inventeze un asterisc prin care sa fiu atentionata atunci cand persoana care ma suna are minute incluse! Sa-mi programez si eu niste lucruri in functie de prezenta sau absenta asteriscului!
    PS: si eu sunt fan. Blondie si "Call me". :)

    RăspundețiȘtergere